Als je nu zou reïncarneren als een dier/drankje/bepaalde smaak ijs, welke zou het dan zijn? Als dolfijn: empathisch, speels en ik hou van water en mooi weer. Ruben Ieven2023-06-28T07:42:01+02:00woensdag 2 oktober 2019|coach_babette| Deel dit bericht! FacebookXLinkedInE-mail Over de auteur: Ruben Ieven